neděle 6. května 2018

KNIŽNÍ TIP TÝDNE: V úkrytu




Na román V úkrytu od Liz Nugent jsem slyšela samou chválu. Přistupovala jsem k němu tak nějak normálně, ne s velkým očekáváním, abych nebyla zbytečně zklamaná. Po přečtení můžu zvolat jedno velké WAAAUUUU!!!!!

Kniha je neskutečně čtivá hned od první stránky. Začíná vraždou. Znáte vraha, znáte oběť a pomalu se dostanete i k motivu. Příběh je vyprávěn třemi postavami. První je Lydia Fitzsimonsová. Žije s manželem a synem, ke štěstí jí však ještě něco chybí. V důsledku její touhy však dojde k oné vraždě, která zamává celou rodinou. Dalším vypravěčem je Karen, sestra oběti, a taky promlouvá Laurence, syn Lydie.

Autorka se přiblížila psychologickým románům Ruth Rendellové, napsala příběh promyšlený do posledního detailu. Nemá hluchá místa, napíná a šokuje, je plný zvratů. Za mě jedno velké plus a doporučení všem milovníkům psychothrillerů, kteří se nechají rádi napínat.


6 komentářů:

  1. Člověk vnímá příběh úplně jinak, když zná vraha od začátku, že? Takovou knihou je i Řezník ( mam ho na blogu). Po této knize kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. :). A já díky za tip na Řezníka, taky se podívám.

      Vymazat
  2. Posouvám na svém seznamu o něco výše Baru, díky za inspiraci! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Právě čtu! Mám za sebou první třetinu a zatím mě hodně baví. Jsem zvědavá, jak se to vyvrbí dál.

    OdpovědětVymazat